Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU LUBIEKLOCKI.PL
Regulamin sklepu internetowego www.lubieklocki.pl o treści jak poniżej nie może być bez pisemnej zgody Sklepu kopiowany, rozpowszechniany i używany do celów innych niż związane ze świadczeniem przez Sklep usługi oraz celów związanych z ewentualnym postępowaniem sądowym.
Regulamin sklepu internetowego www.lubieklocki.pl
-
Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.lubieklocki.pl oraz prezentowanych tam przedmiotów jest Jakub Nowak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą netcom Jakub Nowak z siedzibą 54-616 Wrocław, ul. Kunickiego 61 posiadający nr NIP 644-303-88-32 oraz REGON 240397477 w dalszej części regulaminu zwany Sklepem.
-
Adres sklepu stacjonarnego będący jednocześnie adresem do korespondencji to: lubieklocki.pl Jakub Nowak, ul. S. Kunickiego 10C/1A, 54-616 Wrocław,
telefon kontaktowy do sklepu 690-534-600
-
Adres dla korespondencji elektronicznej to sklep@lubieklocki.pl
-
Wszelkie zgłoszenia, zastrzeżenia, oświadczenia, wnioski, opinie, zapytania lub inne oświadczenie należy kierować pisemnie wyłączenie na adres:
lubieklocki.pl Jakub Nowak, ul. S. Kunickiego 10C/1A, 54-616 Wrocław
lub mailowo na adres:
-
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia przez Sklep usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.lubieklocki.pl
-
Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie www.lubieklocki.pl
-
Niniejszy regulamin nie uchybia przepisom ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz. 1024 ze zm.), ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2.03.2000 r. (Dz. U. 2012, nr 1225) oraz ustawie kodeks cywilny z dnia 23.04.1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
-
Przedmiotem sprzedaży/zamówienia dalej zwanych Zamówieniem lub Usługą w sklepie internetowym są przedmioty zwane dalej Towarem umieszczone, prezentowane i znajdujące się na stronie sklepu internetowego.
-
Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, która skorzystała z Usługi w ramach sklepu internetowego.
-
Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system, którym posługuje się Klient minimalnych wymagań technicznych tj. dostępu do internetu oraz przeglądarki internetowej.
-
Korzystanie ze sklepu internetowego, co do osób fizycznych jest dozwolone wyłącznie dla tych, które w dacie skorzystania z Usługi mają ukończone 18 lat.
-
Skorzystanie z Usług sklepu internetowego wiąże się z akceptacją niniejszego regulaminu.
§ 2 Zamawianie i korzystanie ze sklepu internetowego
-
Klient chcący dokonać zakupu lub zamówienia towaru dostępnego w danym momencie ze sklepu internetowego winien za pomocą systemu teleinformatycznego wejść na stronę www.lubieklocki.pl oraz dokonać wyboru prezentowanego tam towaru oraz kliknąć w pole oznaczone „Zamawiam”. W przypadku kontynuacji zakupów należy wybrać opcję „Wróć do zakupów”, jeśli zaś Klient chce zakończyć składanie zamówienia należy wybrać opcję „Realizuj zamówienie”. W przypadku wyboru opcji „Realizuj zamówienie” Klient musi wybrać opcję dostawy oraz podać dane osobowe wskazane w pkt 4. Kliknięcie w pole „Potwierdzam” powoduje złożenie oferty nabycia określonego produktu (którą sprzedawca może, według własnego wyboru, przyjąć lub odrzucić) Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o tym fakcie, a Klientowi służy w takim przypadku prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu wpłaconych kwot jeśli dokonał zapłaty lub wyboru innego Towaru.
-
Po złożeniu zamówienia zgodnie z pkt 1 Klient otrzyma od Sklepu na wskazany przez niego adres e –mailowy potwierdzenie złożenia zamówienia określającego jego elementy istotne.
-
Klient każdorazowo przy składaniu zamówienia zobowiązany jest do wskazania danych odbiorcy towaru, adresu na jaki towar ma zostać wysłany, numeru telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz adresu poczty e – mail. Błędne lub nieprecyzyjne podanie tych danych przez Klienta nie będzie traktowane jako niewłaściwe wykonanie lub nie wykonanie umowy przez Sklep.
-
Po dokonaniu płatności przez Klienta za wybrany towar i uznaniu rachunku bankowego Sklepu, w terminie 2 dni roboczych od informacji o wpływie środków towar jest wysyłany przez Sklep na adres wskazany przez Klienta przesyłką pocztową lub kurierską zgodnie z wyborem Klienta. Koszty przesyłki obciążają Klienta. Koszty przesyłki są umieszczone w tabeli „Dostawa i płatność”. Kwota ta jest każdorazowo doliczana do Zamówienia.
-
W przypadku, gdy Klient dokonuje zamówienia z opcją płatności przy odbiorze, płatność za towar jest przyjmowana przez kuriera w chwili doręczenia przesyłki z towarem. Koszt przesyłki pobraniowej jest umieszczony w tabeli „Dostawa i płatność”. Kwota ta jest każdorazowo doliczana do Zamówienia.
-
W przypadku wyboru opcji „Gotówka w sklepie” Klient zobowiązany jest do zapłaty za towar w sklepie stacjonarnym gotówką lub kartą.
-
Zamówienia nieopłacone lub nieodebrane w sklepie w ciągu 3 dni roboczych od złożenia będą automatycznie anulowane
-
Dostawa zamówionych towarów jest ograniczona do terytorium RP.
-
Wszystkie ceny podane na stronie sklepu internetowego są cenami wyrażonymi w polskich złotych oraz są cenami brutto.
-
Każda Usługa wykonana przez Sklep dokumentowana jest dowodem sprzedaży:
paragonem fiskalnym lub na życzenie Klienta fakturą VAT, załączanymi do przesłanego towaru.
-
Cena danego towaru wskazana na stronie sklepu internetowego ma charakter wiążący i poza przesłankami zawartymi w § 4 nie podlega zmianom, negocjacjom lub obniżeniu.
-
Sklep przewiduje następujące Formy Płatności:
- przedpłata – płatność przelewem – po otrzymaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia:
rachunek bankowy: mBank: 88114020040000310244482865
Chwilą zapłaty jest data uznania rachunku bankowego Sklepu.
- płatność za pobraniem,
- płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym,
- szybka płatność online - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.
§ 4 Promocje, wyprzedaże, rabaty
-
Sklep w ramach prowadzonych działań marketingowych oraz lojalnościowych może przeprowadzać sezonowe lub okolicznościowe wyprzedaże, promocje oraz udzielać rabatów.
-
Wszelki towar objęty działaniami opisanymi w pkt 1 będzie bądź wyraźnie oznaczony na stronie sklepu lub też będzie się znajdował w specjalnej zakładce.
-
Rabaty mogą być przez Sklep udzielone Klientom w formie tzw. kodów rabatowych, każdorazowo i indywidualnie wysyłanych do Klientów za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej. Kody rabatowe są udzielane na następne zakupy, gdy przekroczy się próg zamówienia 2000 zł jednorazowo lub w ciągu 30 dni;
-
Promocje, wyprzedaże oraz udzielone rabaty nie podlegają łączeniu. W przypadku gdy towar objęty jest kilkoma rodzajami obniżki cen wybór co do skorzystania z jednej z nich
-
Klient, będący w rozumieniu art. 22 (1) k.c. konsumentem może w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dostarczenia mu towaru odstąpić od umowy bez podania przyczyn, przesyłając pisemne oświadczenie w tym terminie na adres:
lubieklocki.pl Jakub Nowak, ul.S. Kunickiego 10C/1A, 54-616 Wrocław
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem wskazanego terminu.
-
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sklep potwierdzi na piśmie lub w formie e –maila dokonany zwrot wzajemnych świadczeń.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.
-
Wszelkie reklamacje dotyczące towaru, a dokonywane przez Klienta, będącego w rozumieniu art. 22 (1) k.c. podlegają regułom, zasadom i terminom rozpatrzenia wyrażonymi w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r., przy czym Sklep zobowiązuje się do rozpoznania każdej zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia przez Klienta.
-
Wszelkie reklamacje dotyczące towaru, a dokonywane przez Klienta innego niż określony w pkt 1 podlegają regułom, zasadom i terminom wyrażonym w ustawie kodeks cywilny z dnia 23.04.1964 r., przy czym Sklep zobowiązuje się do rozpoznania każdej zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia przez Klienta.
-
Zgłoszenie reklamacji winno nastąpić pisemne na adres wskazany w § 1 pkt 2 regulaminu lub za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@lubieklocki.pl
-
Wszelkie zastrzeżenia, reklamacje, opinie w zakresie technicznej, teleinformatycznej strony działania sklepu internetowego www.lubieklocki.pl należy kierować pisemne na adres: lubieklocki.pl Jakub Nowak, ul. S. Kunickiego 10C/1A, 54-616 Wrocław lub za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@lubieklocki.pl. Sklep w terminie 14 dni od daty zgłoszenia dokona rozpatrzenia zgłoszenia oraz poinformuje o tym zgłaszającego.
§ 7 Gromadzenie oraz przetwarzanie danych
-
Wszelkie dane osobowe Klientów zgromadzone przez Sklep w trakcie procesu składania i realizacji zamówień są zbierane i przetwarzane wyłączenie na potrzeby prawidłowej realizacji zamówienia.
-
Administratorem danych osobowych osób korzystających ze sklepu internetowego jest Sklep, który dodatkowo dba o bezpieczeństwo danych oraz zabezpieczenie danych przed nieuprawnionym dostępem.
-
W każdym czasie klientowi służy prawo do żądania udostępnienia treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawienia oraz zaprzestania ich przetwarzania.
-
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sklepem, a Klientem, będącym zgodnie z art. 22 (1) k.c. konsumentem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie, a w braku osiągnięcia porozumienia właściwy sąd powszechny.
-
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sklepem, a Klientem innym niż określonym w pkt 1 będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie, a w braku osiągnięcia porozumienia właściwy będzie sąd ze względu na siedzibę Sklepu.
-
W zakresie nieuregulowanym regulaminem zastosowanie mają ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz. 1024 ze zm.), ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2.03.2000 r. (Dz. U. 2012, nr 1225) oraz ustawie kodeks cywilny z dnia 23.04.1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.). W przypadku gdy przepisy wskazanych ustaw są korzystniejsze od postanowień regulaminu, zastosowanie mają przepisy tych ustaw.